Tento cvik vás začne zbavovat bolestí zad. Skvělá jógová pozice, kterou byste měli vyzkoušet!

Dnes díky videu z kanálu YouTube nabízíme k vyzkoušení základní jógovou pozici, která snižuje napětí zad a pomáhá od křížů a totálních bolestí páteře.

Všichni se snažíme v životě dosáhnout jakési rovnováhy mezi tělem a myslí, i když si to často ani neuvědomujeme. Existuje však mnoho faktorů, které tuto rovnováhu narušují, včetně stresu a bolesti.

Naštěstí existují způsoby, jak si ulevit od bolesti a jedním z nich je tato jógová pozice, která je nápomocná zejména při bolestech zad a páteře.

Cvičení jógy, které snižuje bolesti zad

Malasana je jednou z jógových pozic, která plně působí na tělo. Tato pozice pomáhá zbavit se stresu, získat sílu a cítit se svěží.

Pokud to budete dělat pravidelně, můžete se také zbavit bolestí zad, zpevnit břišní svaly a dokonce i shodit pár kilo!

Tato pozice, stejně jako ostatní jógové pozice, vytváří pocit klidu, důvěry a relaxace. Doporučuje se jej proto provádět ve stresových situacích.

Pravidelným prováděním pozice Malasana budete méně nervózní z menších problémů, stanete se klidnějšími a soustředěnějšími.

Malasana také pomáhá stimulovat a relaxovat mozek. Tato jógová pozice je pro ženy přínosná, protože odstraňuje poruchy menstruačního cyklu, díky čemuž je menstruační cyklus nejen pravidelný, ale také nebolestivý.

Pozice Malasana jógy usnadňuje změny těla související s věkem, jako je nadváha a hromadění tuku v podbřišku.

Tato poloha navíc umožňuje zbavit se artrotických bolestí zad a kotníků, posiluje páteř a dodává pocit lehkosti.

Pokračování na další straně

1
2