Pokud vás trápí silné bolesti zad a šíje, máte problémy s tlakem a často se probouzíte ve spánku, tyto cviky jsou to, co potřebujete

4. Kroucení

Položte pravou ruku na levé koleno. Zamkněte levou paži za trup, pomalu se otočte doleva. Otočte hlavu společně s tělem – podívejte se doleva. Dýchejte co nejhlubší! Pomalu se vraťte do výchozí polohy, vnímejte, jak se napínají šikmé a boční svaly břicha, stehenní svaly. Opakujte totéž s pravou nohou.

5. Mimo bohyni

Lehněte si na záda, pokrčte kolena a spojte chodidla k sobě. Po stranách mějte volné ruce. Dýchejte rovnoměrně, snažte se protáhnout vnitřní stehenní svaly a vnímejte to. Zůstaňte v této poloze, dokud je vám to příjemné – stačí 2 minuty.

6. Nohy na stěně

Zvedněte rovné nohy a položte je na zeď. Trup a paže se uvolnily. V této poloze strávte 3 minuty, vdechujte vzduch naplno. Snažte se zahnat všechny zbytečné myšlenky, vnímejte, jak napjatá záda a nohy odpočívají.

7. Mimo volný vítr

Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou, překřižte kotníky. Obejměte kolena rukama a pevně je držte. Vnímejte, jak se natahují svaly stehen a zad.

Zpočátku to může být obtížné, ale jakmile pochopíte své tělo, cvičení bude neuvěřitelně příjemné: tato pozice zbaví páteř zátěže během minuty! Nezapomeňte zhluboka dýchat.

8. Póza holuba

Postavte se na všechny čtyři, ruce držte na šířku ramen. Posuňte levé koleno dopředu, dejte ho mezi ruce. Posuňte pravou nohu dozadu a narovnejte se. Předkloňte se celým tělem a přesuňte těžiště přes levé koleno. Vydržte v této pozici minutu, vyměňte nohy.

Toto cvičení zmírňuje bolesti nohou, otoky, má léčivý účinek na svaly zad.

9. Mimo probuzení

Lehněte si na záda, paže natažené. Přitiskněte pravé koleno k hrudi. Poté otočte trup doleva, záda nechte rovná. V této pozici vydržte asi 3 minuty, opakujte s druhou stranou. Tato póza je velmi užitečná pro každého, kdo má často bolesti zad v kostrči.

10. Rybí póza

Lehněte si na záda. Dejte ruce pod boky. Pomalu zvedněte hrudník nahoru a vrhněte hlavu dozadu. Dýchejte odměřeně. Jen pomalu dolů.

Po takových cvičeních jako byste se znovu narodili! Svalové svorky odcházejí, bolest způsobená únavou a únavou zmizí, páteř se narovná. Díky tomu se krk uvolňuje a zlepšuje prokrvení mozku. Po bolestech hlavy a problémech se spánkem nebude ani stopy!

Informace jsou určeny pouze pro vzdělávací a vzdělávací účely a nenahrazují odbornou lékařskou radu, diagnostiku nebo léčbu. Tento materiál nemá žádný vědecky prokázaný terapeutický účinek. Jakékoli otázky týkající se vašeho zdraví vždy konzultujte se svým lékařem.

Zdroj:brightside

1
2